اهم وظایف و مسئولیتهای معاون منابع انسانی و تحقیقات
- پیشبینی و نظارت بر تهیه و استقرار سیستمهای مکانیزه و تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری مناسب مورد نیاز واحدها و توسعه و بهبود سیستمهای موجود و استفاده از تکنولوژیهای جدید در جهت بهبود کارآئی آنها و برنامهریزی جهت از رده خارج نمودن سیستمهای غیر کارآمد
- نظارت بر پشتيبانگيري دورهاي از دادههاي مهم مربوط به نرمافزارها
- نظارت بر اجرای سیستم اطلاعات مدیریت از طریق نصب نرمافزارهای مرتبط بهم و تهیه گزارشات مورد نیاز و ایجاد سیستم ذخیرهسازی و حفظ اطلاعات
- برنامهریزی استفاده از تکنولوژیهای جدید به منظور افزایش کارایی شبکه تحت کنترل یا بررسی و افزایش قابلیتهای آن برای استفاده کاربران
- بررسی حملات سایبری و انجام کارهای اصلاحی
- سياستگذاري در جهت ارتقاء انگیزه کاری و افزایش رضایتمندی کارکنان
- سياستگذاري و برنامهریزی در راستاي توسعه و ارتقای دانش و مهارت نيروهاي انساني
- راهبري نظام مشاركت كاركنان و كار گروهي
- نظارت بر تهیه و تدوین دستورالعملها ، آئیننامهها و مقررات اجرایی ناظر بر فعالیتهای نیروی انسانی
- برنامهريزي جهت انجام فعاليتهاي پژوهشي و تحقيقاتي مورد لزوم با هماهنگي دستگاههاي ذيربط
- برنامهريزي جهت استقرار و ارتقای مدیریت بهرهوري و توسعه مديريت در سطح شركت
- برنامهريزي و نظارت بر فرایند تامين، نگهداشت و بازنشستگي نيروي انساني
- برنامهریزی و نظارت بر ایجاد، توسعه و بهرهبرداری از امکانات رفاهی و توزيع عادلانه تسهيلات
- حصول اطمينان از مناسب بودن امور مربوط به رفاه و بیمه پرسنل و بازنشستگان
- جستجوی ظرفیتهای علمی و مشاورهای در تمامي حوزهها و طراحی، برنامهريزي و اجرای پروژههای بهبود
- حصول اطمينان از شناخت استعدادهای مدیریتی و پيادهسازي نظام شايستهسالاري
- مشارکت در زمینه ایجاد محیط مناسب برای انجام پژوهشهای کاربردی
- نظارت بر حسن اجرای تشکیلات سازمانی و بهینهسازی ساختار نیروی انسانی
- نظارت بر رعایت دقیق ضوابط و مقررات حفاظت فنی و ایمنی و وضعيت بهداشت كار و سلامت كاركنان
- نظارت بر تبیین مراحل انجام کار و تدوین نظام گردش عملیات شرکت