اهم وظایف و مسئولیتهای معاون خدمات مشترکین و درآمد
- برنامهریزی به منظور انجام صحیح خدماترسانی به مشترکین بر اساس ساز و کارهای تعیین شده
- برنامهریزی ارائه خدمات الکترونیکی به به مشترکین
- آگاهی دقیق از مبانی تعرفهها و انجام مطالعات به منظور بهبود تعرفههای مرتبط با خدمات فروش و پس از فروش
- بررسی و ارائه راهکار به منظور کشف درآمدهای پنهان با کمک ظرفیت های قانونی (به غیر از تعرفه و موارد ابلاغی بالادستی)
- تدوین برنامههای قابل حصول در راستای تحقق اهداف شرکت در زمینه انجام بهینه خدمات و افزایش درآمد
- نظارت بر واگذاری، فروش، ارزیابی و ممیزی انشعابات آب و فاضلاب منطبق با دستورالعملها و بخشنامههای ابلاغی
- نظارت در خصوص سنجش میزان رضایت مشترکین از خدمات ارائهشده
- بهرهگیری از روشهای نوین فناوری اطلاعات و نیز شیوه های نوین قرائت کنتور
- تحلیل درآمدها و پیگیری مطالبات معوق مشترکین سختوصول و مشترکین خاص
- شناسایی انشعابات غیر مجاز و پیگیری مراحل قانونی تا تعیین تکلیف