منشور اخلاقی شرکت
حضرت امام حسين«ع»:
همانا مراجعه مردم به شما از جمله نعمتهاي الهي براي شماست پس از نعمتهاي الهي آزرده
خاطر نشويد.
ما اعتقاد داريم كه:
- كالاي توليد شده تحت مسئوليت ما ،بعنوان مظهر پاكيهاست. بنابراين محيط كارمان
را به محيطي شاداب، منظم و محيطي كه نشأت گرفته از فرهنگ كاري مان باشد تبديل مي كنيم.
- خدمات ما موجب غنا و تعالي زندگي مردم مي شود و روابط بين ما و مردم را تقويت
مي كند.
- كليد رمز موفقيت شركت در رضايت ارباب رجوع است. ما در هنگام ارائه خدمات به اين ويژگي
پايبنديم.
- اعضاي شركت بعنوان ارزشمندترين منابع به حساب مي آيند، لذا ترديدي در اثرگذاري پندار،
رفتار و كردار آنها در همه مراجعين نداريم.
- مطمئنا موفقيت مادي شركت مورد توجه است ولي ما آن را وسيله اي براي تامين هدفي گسترده
تر كه ارائه خدمات مناسب مي باشد مي دانيم.
- ما همواره با حفظ هويت خود، ارزشهاي ذيل را كه منبع هدايت ما در ارائه خدمت
خداپسندانه به ارباب رجوع مي شود را فراموش نخواهيم كرد.
1- در هر شرايطي به اصول اخلاقي و صفات معنوي پايبنديم.
2- نظم، آراستگي، وقت شناسي و آمادگي براي ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول
مسلم و قطعي موفقيت خود مي دانيم.
3- فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از بسترهاي تعالي خود و شركت مي دانيم.
4- رعايت ادب، نزاكت، عدالت و انصاف را رمز بقاء شركت تلقي مي كنيم. اين باورها
و ارزشهاي اخلاقي تعيين كننده نوع رابطه اي است كه ما با ارباب رجوع برقرار مي كنيم.