|
میزان رضایت خود را از كيفيت آب مصرفی چگونه ارزیابی می کنید؟
|
|
|
|
میزان رضایت خود را از فشار آب مصرفی محل سکونت چگونه ارزیابی می کنید؟
|
|
|
|
از نظر شما بهای آب مصرفی به چه صورت است؟
|
|
|
|
به نظر شما کدامیک از روش های زیر بر کاهش مصرف تاثیر گذار است؟
|
|
|
|
به نظر شما بهای فاضلاب دفع شده به چه صورت است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما در خصوص اجرای طرحهای دفع فاضلاب از طرف شرکت آبفا به چه شکل است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما از ارتباط غیر حضوری با شرکت از طریق سایت به چه صورت است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما نسبت به پاسخگويي به موقع تلفن اتفاقات شرکت به شماره 122 به چه شکل است؟
|
|
|
|
چه ابزاری را برای اطلاع رسانی اتفاقات آب پیشنهاد می کنید؟
|
|
|
|
تا چه میزان از مصارف استاندارد آب مطلع هستید؟
|
|
|
|
میزان دقت مامورین قرائت کنتور از نظر شما به چه شکل است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما از نحوه برخورد مأمورين قرائت و توزيع قبوض آب چگونه است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما از نحوه و زمان قرائت كنتور چه اندازه است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما از نحوه توزيع قبوض آب و فاضلاب چه اندازه است؟
|
|
|
|
تا چه اندازه با ارائه صورتحساب به صورت اینترنتی و توقف صدور و پخش قبوض به صورت فیزیکی موافقید؟
|
|
|
|
اطلاعات مندرج روي قبوض آب مصرفي را تا چه حد كافي و شفاف مي دانيد ؟
|
|
|
|
نحوه اطلاع رسانی تعرفه آب به مشترکین از طرف شرکت تا چه حد کافی است؟
|
|
|
|
چه زمانی را برای قرائت کنتور پیشنهاد می کنید ؟
|
|
|
|
میزان رضایت خود را از عملکرد دفاتر پیشخوان چگونه ارزیابی می کنید؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما در خصوص دسترسی به مسئولين شرکت در مواقع نياز چگونه است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما در خصوص پاسخگويي مسئولين شركت به مسائل و مشكلات در زمان مناسب چگونه است؟
|
|
|
|
میزان رضایت شما در خصوص پاسخگويي فوری مسئولين شركت به شکایات چگونه است؟
|
|
|
|
میزان رضایت خود را نسبت به اقدام به موقع در رفع اتفاقات آب و فاضلاب چگونه ارزیابی می کنید؟
|
|
|
|
بیشترین مشکلاب آب و فاضلاب شما كداميك از موارد زير بوده است؟
|
|
|
|
از نظر شما بیشترین مشکل کیفیت آب مصرفی چیست؟
|
|
|