• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 791
  • کد خبر : ۷۸۲۵
تدوین اولین ازبیلت به فرمت ابلاغی شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور در آبفای استان سمنان
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اعلام این خبر گفت: اولین ازبیلت GIS توسط شرکت پایا محیط پارسیان و کارشناسان GIS شرکت برای پروژه های اجرای خط انتقال و شبکه توزیع و نصب انشعاب آب شور و شیرین روستای ده نمک از توابع شهرستان آرادان تدوین گردید....

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان ، سعید شایگان تصریح کرد: طبق الزام شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور مبنی بر تغییر رویه تدوین ازبیلت های پیمانکاران از نقشه های کاغذی و اتوکد به نقشه ها و لایه ها به فرمت GIS ، رویه مذکور در دستور کار قرار گرفت.

 شایگان با اشاره به اولین پیمانی که از زمان اجرای ابلاغیه به مرحله تحویل موقت رسیده است بیان داشت: پروژه اجرای خطوط  شبکه آب شور و شیرین روستای ده نمک بوده و در این پیمان لایه های شبکه آب شور و شیرین، حوضچه شیرآلات، شیرآلات شبکه، اتصالات شبکه آب شور و شیرین و لایه مشترکین به عنوان ازبیلت پروژه تحویل دفتر انفورماتیک گردید و در حال حاضر در سامانه تحت وب GIS شرکت بازگذاری شده و در اختیار همکاران و کارشناسان مربوطه قرار گرفته است.

وی به تغییر رویه ازبیلت در دو مرحله در هر پیمان اشاره داشت و افزود: در مرحله اول بخش نقشه برداری در زمان انجام پیمان بوده که طی ابلاغیه بایستی با دقت مشخص شده و بسته به نوع پیمان نقشه برداری انجام گردد و در مرحله دوم بخش تدوین ازبیلت می باشد که در این بخش پیمانکار ملزم است ریز جزئیات هر عارضه ایجاد شده را با تمامی اطلاعات تحت لایه های مشخص به فرمت GIS تدوین نماید.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت یادآور شد: جهت تکمیل تغییر رویه تحویل ازبیلت در آینده تهیه دستورالعمل تحویل ازبیلت و تهیه اسناد پیمان به فرمت GIS و فرم تاییدیه ازبیلت تحت استاندارد ISO 9001 در دستور کار قرار گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0