• EN
  • ساعت : ۱۲:۰۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۱۱/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 27
  • کد خبر : ۱۰۱۰۰
next    /  7 prev
افتتاح مركز جدید ۱۲۲ آبفای استان سمنان با حضور مدیركل دفتر روابط عمومی شركت مهندسی آبفای كشور
با حضوربختی مديركل دفتر روابط عمومی، امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، حامدی مدیر گروه دفتر روابط عمومی و مهدی سوری دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، کشاورزیان مدیر عامل شرکت آبفای استان سمنان و دیگر اعضاء و کارشناسان این حوزه مرکز جدید ۱۲۲ آبفای استان سمنان افتتاح شد...

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، در ابتدای جلسه مديركل دفتر روابط عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور ضمن گرامیداشت یازدهم دی ماه سالروز تشکیل شرکت های آب و فاضلاب کشور ، دفاتر روابط عمومی و ارتباط با مشتریان را دو بازوی شرکت‌های آبفا در امر ایجاد ارتباط صحیح دوسویه با مشترکین و مخاطبین شرکت‌ها برشمرد و گفت: افزایش نظارت‌های پیاپی در امر سقایی و ارائه خدمات به مردم و حصول اطمینان از کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده، موجب بالارفتن سطح رضایت‌مندی مردم می‌شود.

"مهدی بختی" در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آبفای استان سمنان ضمن بررسی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت صحیح مصرف آب، افزایش نظارت‌ها و تعامل سازنده با مشترکین را باعث افزایش رضایتمندی مردم دانست و افزود: ایجاد برنامه مدون برای رسانه‌ای‌کردن تمامی فعالیت‌های شرکت، آگاهی‌سازی و افزایش ارتباطات مؤثر با مشتریان و مردم و جلب رضایت آنان از ضروریات است. او همچنین بر مستندسازی فعالیت‌های شرکت‌ تأکید کرد و گفت: باید حوزه‌های فنی و بهره‌برداری با مشارکت و همکاری دفتر روابط عمومی، تمام مراحل اجرایی پروژه‌های شرکت را مستندسازی نمایند تا بتوان از این طریق سختی و دشواری های خدمات‌رسانی بی‌وقفه را برای مردم به نمایش گذاشت.

در ادامه با هدف افزایش سطح رضایتمندی مردم استان سمنان ، بختی در آیین افتتاح مرکز جدید ۱۲۲ آبفا استان سمنان  حضور یافت و این مرکز مردمی را افتتاح نمود وگفت : افزایش نظارتها و تعامل سازنده با مشترکین را باعث افزایش ارتقای رضایتمندی مردمی دانست و همجنین بر مستندسازی فعالیت‌های شرکت‌ تاکید کرد و گفت: باید حوزه های فنی و بهره برداری با مشارکت و همکاری دفتر روابط عمومی، تمام مراحل اجرایی پروژه‌های شرکت را مستندسازی نمایند تا بتوان از این طریق، سختی و دشواری های خدمات رسانی بی وقفه را برای مردم به نمایش گذاشت و باید حوزه رسانه را مهمترین محور هر روابط عمومی دانست و به رغم اهمیت تمام فعالیت‌های مختلف در روابط عمومی ها، همچنان رسانه مهم‌ترین فعالیت این حوزه است.  

در ابتدای جلسه کشاورزیان مدیرعامل شرکت آبفا استان ،  از وضعیت آماری تولید و توزیع آب شرب و وسعت پراکندگی مشترکین در سطح استان و نیز جمع آوری فاضلاب و بازچرخانی آن و چشم انداز شرکت آبفا استان، گزارشی را ارائه نمود و در ادامه به شرح خدمات رسانی به مشترکین پرداخت وگفت: بارندگیها در طول این دهه در کشورمان به شدت کم شده و استان سمنان هم از این امر مستثنی نبوده بطوری که  در  سال گذشته به لحاظ کاهش نزولات جوی، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است و از طرفی، هرچند تعداد آمار کل مشترکین استان نسبت به وسعت جغرافیایی استان کم هست، ولیکن پراکندگی مشترکین در سطح استان نسبت به الگوی کشوری بسیار بالا می باشد و زحمات همکاران شرکت و بخصوصی همکاران حوزه های فنی و بهره برداری را دوچندان میکند.

کشاورزیان در ادامه سخنان خود مقوله مدیریت عرضه و تقاضا را به عنوان یک اصل مهم در مدیریت منابع آب شرب برشمرد و با تاکید بر استفاده از ظرفیت پساب در صنایع و همچنین بهره برداری درست از منابع آبی در استان وضرورت صرفه جویی در مصرف آب، اظهار داشت: شرایط بارندگی ومنابع موجود آب در استان، ایجاب می کند که به منظور تداوم ارائه خدمات مطلوب تر در امر آبرسانی به شهروندان در این استان، مدیریت مصرف و نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح آب را در دستور کار خود قرار داده و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در امر آموزش و اطلاع رسانی بتوانیم گام های موثر در حوزه ارتقای فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب برداریم.

 قابل ذکر است : در این برنامه افتتاحیه، دوست محمدی معاون بهره برداری آبفا استان از طریق سامانه تله متری شرکت، وضعیت ذخایر منابع آبی استان را گزارش نمود و در ادامه کیا، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان، با ارائه آمارهای حوادث واتفاقات در طول یک سال گذشته و تماسهای مردمی و مشترکین، به ارائه عناوین فعالیتهای مرکز ۱۲۲ و برنامه های میان مدت و بلند مدت این مرکز اشاره نمود.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0