|
|
|
نحوه برخورد همکاران دفتر فناوری اطلاعات چگونه است ؟
|
|
|
|
میزان توجه و همکاری در رفع مشکلات و درخواست؟
|
|
|
|
میزان تخصص و توانایی همکاران IT در رفع مشکلات و درخواست ها؟
|
|
|
|
سرعت پاسخگویی و رفع مشکلات و درخواست ها ؟
|
|
|
|
آیا اطلاع رسانی و راهنمایی های لازم (حضوری،تلفنی،وبسایت)در خصوص خدمات و رفع مشکلات ارائه می شود؟
|
|
|
|
کدامیک از روش های اطلاع رسانی در بخش دانش فناوری را بیشتر پسندیده و ترجیح می دهید؟
|
|
|
|
آیا از عملکرد سخت افزارها و نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم رایانه تان رضایت دارید؟
|
|
|
|
آیا از سرعت و پایداری شبکه داخلی و اینترنت رضایت دارید؟
|
|
|
|
میزان رضایت از موارد امنیتی در شبکه و سیستم ها ؟
|
|
|
|
میزان رضایت از سرعت، امنیت و نحوه اجرای اتوماسیون اداری شرکت؟
|
|
|
|
میزان رضایت از محتوی و ظاهر بخش IT در وبسایت شرکت؟
|
|
|
|
آیا به صورت کلی از دفتر فناوری اطلاعات و خدمات آن رضایت دارید؟
|
|
|
|
|
ارسال
|