اهم وظایف و مسئولیتهای معاون مالی و پشتیبانی
- ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و تطبیق قوانین و مقررات موضوعه از جمله ﻗﻮاﻧﻴﻦ ﺑﻮدﺟﻪ و ﺳﺎﻳﺮ ﻗﻮاﻧﻴﻦ و ﻣﻘﺮرات ﻣﺎﻟﻲ
- پیگیری تامین منابع مالی و اعمال مدیریت بر وجوه نقـد و سایر داراییها
- تهیه و تنظیم اطلاعات مورد نیاز و حل و فصل مسائل مالی در جهت حفظ حقوق شرکت
- نظارت بر اسناد به منظور حصول اطمینان از رعایت مفاد آئیننامههای ذیربط و کنترل عملیات مالی و نظارت و مراقبت بر حسن اجرای بودجه برنامهریزیشده
- نظارت برعملیات مربوط به کسور قانونی از جمله صورتحسابهای بیمه و مالیات و اظهارنامه مالیاتی
- نظارت و کنترل بر تهیه صورتهای مالی براساس استانداردهای حسابداری و اطلاعات موجود در دفاتر شرکت به منظور ارائه به مراجع ذیصلاح
- پاسخگوئی به حسابرسان داخلی و خارجی و ممیزین مالیاتی
- نظارت بر کیفیت کار پیمانکاران بخش خدمات عمومی
- نظارت بر خدمات پذیرایی و تشریفات، نگهداری فضای سبز و امور نقلیه شرکت
- نظارت بر توسعه، نگهداری و تعمیر تاسیسات ساختمانی، برقی و مخابراتی
- نظارت بر عملکرد دبیرخانه ها
- مدیریت و نظارت بر امور بازرگاني, تامين و تدارك نيازمنديهاي شركت و توزيع صحيح و منظم اقلام تداركاتي به واحدهاي عملياتي و شركت موثر در جلسات كميسيونهاي مناقصه و مزايده
- مدیریت و نظارت بر امور انبارها
- مدیریت و نظارت بر اموال و استقرار سيستم مطمئن نگهداري و كنترل اموال شرکت