• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 1226
  • کد خبر : ۳۵۱۵
next    /  3 prev
مدیر امور آبفای سرخه در نماز جمعه در حال حاضر وضعیت كیفی آب شرب در شبكه توزیع شهرستان سرخه مطلوب می باشد
مدیر امور آبفای سرخه در نماز جمعه در حال حاضر وضعیت کیفی آب شرب در شبکه توزیع شهرستان سرخه مطلوب می باشد
همزمان با دومین جمعه ماه مبارک رمضان مدیر امور آبفای سرخه با حضور در مصلای نمازجمعه ضمن دیدار ....

همزمان با دومین جمعه ماه مبارک رمضان مدیر امور آبفای سرخه با حضور در مصلای نمازجمعه  ضمن دیدار مردمی و رسیدگی به مشکلات حوزه آب  شرب در شهر سرخه برای نمازگزاران محترم  سخنرانی نمود.
 به گزارش روابط عمومی آبفای استان مهندس فیض دراین سخنرانی
 که با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در استفاده یا عدم استفاده از آب شیرین کن ها برگزار شده بود  ، پرداخت و ضمن گزارش از آخرین وضعیت کیفی آب در شهر سرخه اظهار داشت :

 بحمد ا... بارش باران و رحمت الهی و نزولات آسمانی از ابتدای سال جاری  ، منابع آبی شهر تقویت شده و در حال حاضر وضعیت کیفی آب در شبکه توزیع در یکی از بهترین شرایط سالهای اخیر قراردارد . 
فیض با برشمردن شاخص های سلامت و بهداشت آب اعلام  نمود در چنین شرایطی که با همت پرسنل آبفای شهری و لطف و عنایت خداوند متعال  آبی سالم ، بهداشتی و باکیفیت مطلوب برای مصرف در اختیار شهروندان قرار گرفته ، استفاده از دستگاه های آب شیرین کن های خانگی و تصفیه آب و خالص سازی توسط این دستگاه ها را مضر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه ندانست .

مدیر امور آبفا سرخه از عموم شهروندان خواست که با توجه به اینکه شرکت آبفای شهری با هزینه های بسیار زیاد آب مطلوبی را در اختیار عموم شهروندان قرارداده  است ، مشترکان محترم نیز می توانند ضمن خارج کردن این دستگاه ها از مدار بهره برداری و استفاده از آب  جاری در شبکه های توزیع، به مدیریت بهتر مصرف و  اقتصاد خانواده  کمک نمایند .
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0