• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 966
  • کد خبر : ۳۴۹۱
next    /  3 prev
دیدار نوروزی مدیرعامل شركت آبفای شهری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان
دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آبفای شهری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان
در اولین هفته کاری سال جدید دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان به همراه تنی چند از ....

در اولین هفته کاری سال جدید دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان به همراه تنی چند از معاونین و کارشناسان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم سمنان ملاقات و  دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی استان  حضرت آیت ا...  سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان  ضمن تبریک سال نو در این دیدار  اظهار داشتند   : پیامبر اکرم (ص) فرمودند من برای یک کار آمده ام ، آمده ام تا اخلاق مردم را کامل کنم وبه کمال برسانم ، پیامبر ما از نظر اخلاق کامل بودند و همه صفاتش در حد کمال بود .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان  نعمت های الهی بیشمار دانست و آب را   یکی  از بزرگترین   و مهمترین  مایه حیاتی  برای تمام موجودات زنده دانست و با تاکید بر آن فرمودند :  الحمدا... رحمتش شامل حال همه مردم کشور شده است ، اگر چه خسارت مالی وجانی به همراه داشته  ولی جنبه رحمتش بیشتر بوده است و ما باید شاکر باشیم. شکر معنایش این است که هر نعمتی را در جایش مصرف کنیم اگر بیجا مصرف کنیم کفران نعمت بوده  و خدا از ما می خواهد که شاکر باشیم ، کافر نباشیم و شکر نعمت کنیم و کفران نعمت نکنیم .

در ادامه امام جمعه سمنان فرمودند : در حال حاضر بارندگی ها شامل حال ما شده است باید خدارا شکرکنیم و صرفه جویی کنیم و ماباید الان هم صرفه جویی را تبلیغ کنیم و به مردم بگوییم که صرفه جویی کنند ،  بین مراجعین که به شما مراجعه می کنند تبعیض قائل نشوید  اگر می خواهید احترام کنید به همه احترام بگذارید  فقیر و اربابی نباشد گاهی ممکن است به آن انسانیکه  احترامش نمی کنیم از اولیا خدا باشد .  به مردم کشور و استان کمک و خدمت کنید مردم ما لایق و شایسته خدمت هستند چه در مرکز استان وچه در  دیگر شهرهای استان ان شاءا... خداوند به شما توفیق بیشتری بدهد تا بتوانید به مردم خدمت کنید و مدالی بهتر از مدال خدمت نیست که خداوند خشنود می شود و مردم هم خشنود می شوند و رضایت خدا از هر چیزی بالاتر است و این با خدمت حاصل می شود و تو صیه  بنده به همه شما عزیزان این است که  سعی کنید قدمهایتان را خالص بردارید  . در راه خدا اخلاص داشته باشید  (اخلاص ، اخلاص ، اخلاص ) ایشان در پایان  این دیدار  از زحمات تمامی کارکنان شرکت تقدیر وتشکر نمودند .

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان ضمن تبریک سال جدید بیان داشت  در شروع سال جدید بحمد ا... بارندگی های خوبی در کشور و استان سمنان داشته ایم ،  اگر چه در بعضی از شهر ها  بعلت شدت بارش و جاری شدن سیل در شبکه انتقال آب دارای خسارت شده ایم ولی در هر حال خداوند را شاکریم که این نعمت الهی را بر ما نازل نموده و بر این موضوع تاکید می نمایم  که همواره مشترکین محترم صرفه جویی در آب را مدد نظر داشته و حدالمقدور در مصرف بهینه آب ،  ما را  در این امر مهم یاری نمایند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0