• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 787
  • کد خبر : ۳۴۴۹
next    /  6 prev
آیین تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و جشن تكلیف برترین های مسابقه نقاشی ( آب = زندگی ) در شركت آبفای شهری استان سمنان
آیین تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و جشن تکلیف برترین های مسابقه نقاشی ( آب = زندگی ) در شرکت آبفای شهری استان سمنان
مراسم تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و جشن تکلیف با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین ...

مراسم تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و جشن تکلیف با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین مشاور محترم استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان  ،  طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان  ، معاونین ومدیران امور و  جمع کثیری از کارکنان و خانواده آنان برگزار گردید .   

به گزارش روابط عمومی آبفای استان مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به  حاضرین  اظهار داشت : هرساله  ، جشن دانش آموزی را به همراه خانواده های محترم  آنان برگزار می کنیم  ، خدا وند را شاکر هستیم که توفیق خدمتگزاری و همراهی در کنارشما  عزیزان و مردم ولایت مدار وخوب استان  ، برگزار می شود از این بابت بسیار خوشحال وخرسندیم  .  الحمدا.....  هر ساله به  تعداد دانش آموزان ودانشجویانی که معدل بالا را کسب نموده اند  بیشتر می شود . در سال اولی که توفیق خدمت را در استان داشتیم حدود 120  نفر دانش آموزان ودانشجو معدل بالا  را بدست آوردند  و امسال این تعداد حدود230 نفر رسیده . واقعا برای بنده جای افتخار است که هرساله  به این تعداد اضافه شده  واین نشان دهنده توجه به علم ودانش وتوجه خانواده ها  به فرزندان می باشد .

 در ادامه  مراسم ، هنرمندان  به اجرای برنامه پرداختند که باعث ایجاد فضای شاد و نشاط و امید برای حضار شد و در پایان نیز لوح تقدیر و جوایز به 230  نفر از  دانش آموزان و دانشجویان و نفرات برتر و همچنین تقدیر جشن تکلیف فرزندان  و دانش آموزان برتر مسابقه نقاشی استان توسط حجت الاسلام شمس الدین،   دکتر طاهری و جمعی از مدیران و معاونان شرکت به آنان  اهداء شد. لازم به توضیح است که این آئین متعاقبا در شهرستانهای  دیگر بصورت مشترک برگزار خواهد شد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0