• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 1067
  • کد خبر : ۵۸۱۸
نگاهی بر خلاصه عملكرد نظام پیشنهادات شركت آب و فاضلاب استان سمنان در سال 1399
به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، سعید شایگان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با اشاره به اینکه ضرورت مشاركت ....

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان ، سعید شایگان معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت  با اشاره به اینکه ضرورت مشاركت كاركنان در سازمانهای امروزي مانند هواي تنفسي براي يك موجود زنده است اظهار داشت: هدف از مديريت مشاركتي عملياتي  است كه طي آن كاركنان يك سازمان در روند تصميم‌گيريها، مشارکت داده شده و  تأكيد اين شيوه مديريت بر همكاري و مشاركت داوطلبانه كاركنان استوار است و این دیدگاه را در نظر دارد که از انديشه ها، نظرات و ابتكارات کارکنان در حل مشكلات و مسائل سازمان استفاده كند و  نظام مشاركتي با افزايش رضايت مندي، انگيزه كاركنان را نيز بهبود مي بخشد.

وی بیان داشت: در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان نیز مدیریت مشارکتی در  نظام پیشنهادات پیاده سازی شده است و  کلیه همکاران سراسر کشور و همچنین کلیه هم استانیهای عزیز می توانند، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیشنهادات به شرکت انتقال دهند.

معاونت منابع انسانی و تحقیقات در ادامه افزود: در سال 1399 با وجود ویروس منحوس کرونا به حمد و سپاس الهی  به تعداد 23 جلسه تخصصی، کمیته پیشنهادات برگزار گردید که در این جلسات تعداد 243 پیشنهاد بررسی شد و در این بین  20 پیشنهاد به صورت گروهی از سوی همکاران ارائه گردیده بود که تعداد پیشنهادات دریافتی از سوی همکاران نسبت به سال گذشته به میزان 170 درصد رشد داشته است که این نشان از همکاری و همفکری اکثر همکاران بوده است.

شایگان تصریح کرد: معاونت های منابع انسانی و تحقیقات، بهره برداری و توسعه آب و مشترکین و درآمد از حیث تعداد پیشنهادات ارائه شده به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفته اند که نکته حائز اهمیت اینکه، تعداد پیشنهادات دریافتی از خارج از شرکت به عنوان ذینفعان شرکت، تعداد 7 مورد بوده است که در راستای فراخوان های نظام پیشنهادات شرکت،  بوده است.

قابل ذکر است: کلیه هم استانی عزیز و همکاران در کل کشور می توانند با ورود به آدرس  WWW.pishnahad.nww.ir  نسبت به ثبت پیشنهادات خود اقدام نمایند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0