• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 1403
  • کد خبر : ۴۶۱۳
next    /  4 prev
برگزاری جلسه ستاد كرونا و یكپارچه سازی شركت آبفای استان سمنان با حضور مدیرعامل شركت مهندسی آبفای كشور
برگزاری جلسه ستاد کرونا و یکپارچه سازی شرکت آبفای استان سمنان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور
جلسه ستاد کرونا و اقدامات انجام یافته در خصوص یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست حمیدرضا جانباز ....

جلسه ستاد کرونا و اقدامات انجام یافته در خصوص یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بصورت ویدئوکنفرانس به ریاست حمیدرضا جانباز رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ، در اين جلسه مهندس جانباز رئیس مجمع عمومی، معاونین شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور، دکتر طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونین و مدیران ستادی شركت آب و فاضلاب سمنان در سالن جلسات شرکت حضور داشتند که جلسه ستاد کرونا و تشریح اقدامات انجام یافته با موضوعات منابع انسانی، پایداری، استمرار خدمات و اقتصاد به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل گردید.

در این جلسه، مهندس جانباز رئیس مجمع عمومی و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، هدف از برگزاری جلسه را انسجام بخشیدن به پایداری تاب آوری خدمات آبرسانی در شرایط کرونایی دانست و گفت: ویروس کرونا در کشور و علی الخصوص در استان سمنان در یک سناریوی بدبینانه ادامه دارد و در ارتقاء پایداری شرکت تاثیرگذار است.

حمیدرضا جانباز اظهار کرد: همانطور که در شرایط بحران موجود خط مقدم جبهه کرونا، پرستاران، پزشکان و کادر درمانی هستند، ما هم به عنوان سربازان پشت جبهه وظیفه استمرار خدمات تامین آب را داریم و لازم است پیگیری های لازم در این زمینه صورت پذیرد و مشترکینی که تمکین مالی دارند آب بهایشان را پرداخت نمایند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن بسیاری از فعالیت های شرکت های آب و فاضلاب  به دلیل شیوع ویروس کرونا،  اظهار داشت:  با توجه به شرایط موجود شرکت بایستی برنامه ریزی های لازم  برای تاب آوری و استمرار خدمات  انجام شود تا نحوه تعامل با مشترکین در قالب لزوم ارائه خدمات پایدار و افزایش تاب‌آوری با شرایط کرونا صورت پذیرد.

در ابتداي اين جلسه محمد طاهری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شركت ضمن تشکر و قدردانی از حضور مهندس جانباز و معاونین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و حاضرین در جلسه، گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت و همچنین اثرات آن بر درآمد و عوامل انسانی شرکت ارائه داد و گفت: این شرکت علاوه بر تشکیل جلسات با مدیران و کارشناسان ستادی درخصوص راهکارهای پیشگیری از بیماری کرونا، گندزدایی و ضدعفونی نمودن ساختمانها، تجهیزات و ملزومات و فضاهای اداری آبفا، وسایل نقلیه، انبارها و تصفیه خانه ها و تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی به آنان، اقدامات لازم صورت گرفت.

وی به اقدامات انجام شده در راستای یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و افزود : برگزاری جلسات تهیه و پیشنهاد چارت سازمانی شرکت یکپارچه با همکاری کلیه واحدها، مصاحبه خبری با صدا و سیمای استان در راستای اطلاع رسانی شرکت یکپارچه به مشترکین استان، تهیه صورتجلسات اموال شرکت آب و فاضلاب روستایی و تهیه فرآیند انتقال اموال و دارایی ها و... از اقدامات این شرکت در خصوص یکپارچه سازی شرکت ها می باشد.

وی در ادامه به چالش های پیشرو در خصوص وضعیت پیش آمده در رابطه با ویروس کرونا و همچنین به چالش های یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد.

 

در پایان جلسه رئیس مجمع شرکت مهندسی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری استان سمنان برای عملکرد مطلوب در جهت رفع بی آبی با وجود خشکسالی های فراوان در استان تشکر و قدردانی نمود و افزود: امیدواریم در زیر چتر شرکت یکپارچه و با حساسیت شیوع ویروس کرونا با همت و سخت کوشی همکاران در استان و رعایت اعتدال و همسانی در خدمات رسانی به مردم شهر و روستا با برنامه ریزی صحیح و هدفمند پیشرفت سریع و رو به جلو داشته باشید. 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0