يکشنبه, 17 فروردين 1399
  • ساعت : ۱۱:۳۷:۵۸
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 129
  • کد خبر : ۴۶۰۳
    /  3
یكپارچه سازی مراكز اطلاع رسانی و پاسخگویی اتفاقات آب شهری استان سمنان تلفن 122
یکپارچه سازی مراکز اطلاع رسانی و پاسخگویی اتفاقات آب شهری استان سمنان تلفن 122
با استعانت از پروردگار متعال و همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تسهیل در انجام امور ارباب رجوع و مراجعین تلفنی ....

با استعانت از پروردگار متعال و همزمان با  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف تسهیل در انجام امور ارباب رجوع و مراجعین تلفنی ، مراکز تماس شهرستان های استان سمنان به ساختمان شهید محمود شهاب (ستاد آبفای استان )  منتقل و یکپارچه گردید .

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان محمد طاهری مدیر عامل شرکت با اعلام این خبر افزود : هزینه راه اندازی اولیه مرکز تماس 122 وتجمیع شهرستان ها با اعتباری بالغ بر دو میلیارد وسیصد و پنجاه میلیون ریال انجام گردید.

در ادامه وی گفت تمامی تماس های مردمی در سطح استان به طور شبانه روزی و مستقیم با این مرکز انجام می شود و اپراتورهای آموزش دیده 24 ساعته پاسخگوی شهروندان گرامی در مرکز استان می باشند . همچنین امکان پیگیری حوادث مربوط به ارباب رجوع توسط پیامک وکد پیگیری ایجاد می گردد .

 

طاهری  از مزایای این اقدام را  ، امکان استفاده همزمان 30 مشترک از تلفن گویای 122 و همچنین، پاسخگویی بیش از  70درصد تماس های ورودی توسط تلفن گویا و تسریع اطلاع رسانی دانست که با توجه به ارتباط تمامی واحدها و اکیپ های اتفاقات تمامی شهرهای استان سمنان به سامانه مرکز 122مرتبط می باشند و امکان پیگیری آنلاین هر اتفاق ، گزارش گیری دقیق حوادث و تسهیل درتصمیم گیری برای پروژه ها، تعمیر و اصلاح شبکه آبرسانی با تلاش پرسنل زحمتکش شرکت انجام می شود . 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.5.8.0
    V5.5.8.0