• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 763
  • کد خبر : ۳۵۶۸
next    /  3 prev
جلسه هم اندیشی مسولان واحد های بازرسی ، رسیدگی به شكایات و ارزیابی عملكرد دستگاههای اجرایی در شركت آبفای شهری
جلسه هم اندیشی مسولان واحد های بازرسی ، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در شرکت
دومین جلسه هم اندیشی واحد های بازرسی ، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی با حضور شریفی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی ....

دومین جلسه هم اندیشی واحد های بازرسی ، رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی  با حضور شریفی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ، طاهری مدیر عامل شرکت آبفای استان و جمعی از مسئولین و بازرسان دستگاههای اجرایی به میزبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با موضوع مدیریت مصرف آب در استان سمنان و تقویت و تعامل بین دفتر بازرسی استانداری و دستگاههای اجرایی استان و همچنین برگزاریانتخابات جهت تعیین اعضای شورای هماهنگی انجام شد . 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان شریفی ضمن تشکرعنوان نمود با توجه به حساسیت موضوع آب تصمیم گرفته شد که این مراسمبه میزبانی شرکت آبفا برگزار گردد هدف از این جلسه این بود که شان دفتر بازرسی حفظ و مدیریت شود تا بتوانیم به مشکلات و احیانا به شکایات مردمی رسیدگی نمائیم  و همواره باید در نظر داشته باشیم که این وجدان ما است که ما را به ارزیابی می کشاند و باید به همان روایتی بسنده کرد که محاسبهکنیدکار های خود را ، قبل از این که کارهای شما را محاسبه کنند. از طرفی وظیفه ما دستگاه نظارتی بوده و فرا سازمانی نیست که بیرون از سازمان را به چالش بکشیم ما وجدان بیدار درون سازمان هستیم کار ما مچ گیری نبوده و نیست

در ابتدای این جلسه طاهری ضمن خیر مقدم و قبولی عزاداریها در ایام محرم و یاد و گرامیداشت سه هزار شهید دفاع مقدس استان و شهدای مدافعان حرم و توفیقروز افزون برای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و دولت تدبیر و امید افزود:

امروز افتخار داریم که میزبان شما عزیزان می باشیم . شرکت آب و فاضلاب شهری استان بنا به وظیفه ای که بعهده ما بوده مخصوصا در زمینه آبرسانی و دفع فاضلاب فعالیت داریم و بنا به وظیفه خود باید پاسخگوی مردم شریف شهرهای استان باشیم .

مدیر عامل شرکت گفت : تامین آب شرب سالم برای حیات انسان بسیار مهم می باشد که در قرآن کریم آمده است ( و هر چیز زنده ای را از آب قرا رداده ایم ) ، استمرار در خدمات رسانی در این حوزه بسیار طاقت فرسا بوده ، همکاران شرکت در امر آبرسانی به مردم شریف استان شبانه روز در حال آماده باش بوده تا بتوانند آب را در جریان مدار قرار داده یک لحظه قعطی آب کلی مشکلات خصوصا برای خانواده ها ایجاد می کند و باعث می شود که به مردم جوابگو باشیم و با توجه به این که حوادث قابل پیش بینی نبوده ولی در عین حال باید به این موضوع حساس بوده و جوابگو مشترکین باشیم که در مجموع باعث افتخارمی باشد .

در ادامه طاهری بیان کرد صد درصد جمعیت شهری استان در پوشش آب سالم هستند حدود 20 روستا اطراف شهرهای استان تحت پوشش شرکت بوده 5 تصفیه خانه آب در شهرهای گرمسار ، دامغان ، شاهرود ، سمنان و شهمیرزاد در حال انجام و یا تکمیلشدن می باشد. در شهرستان سرخه آب شیرین کن در حال فعالیت می باشد و آب شیرین کن بیارجمند ان شاء ا... تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد .

وی در زمینه مدیریت بهینه مصرف آب در مدارس استان خاطر نشان کرد: از سال 94 13 این طرح به اجرا در آمد که در سال اول 8 شهر در این طرح شرکت داشتند که حدود 3800 دانش آموز بهمراه خانواده های آنان از طریق آموزشهای حضوری کارشناسان ما و همچنین از طر یق بروشورهای مدیریت مصرف تحت پوشش این طرح قرار گرفتند همچنین در سال 1396  با تلاش همکاران آموزش مدیریت بهینه مصرف آب به 5200 دانش آموز ابتدایی  در مدارس رسید که در سال 98 بنا داریم به کمک آموزش و پرورش استان این طرح را در تمامی مدارس استان به اجرا درآوریم .

 

 در ادامه این جلسه طاهری افزود: مشترکین محترم می توانند از طریق سامانه 122 کلی اطلاعات در زمینه آب شرب را کسب نمایند و همچنین از کلیه شکستگی های پیش آمده مطلع گردند و به زودی ان شاءا...  سامانه آنلاین و قرائت کنتور از راه دور راخواهیم داشت و تا پایان سال تمامی قبوض کاغذی حذف خواهد شد . 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0