پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

چهارشنبه, 2 مرداد 1398
چاپ

اهم اقدامات صورت گرفته در طرح تکریم ارباب رجوع  

1) اختصاص يک روز در هفته بعنوان ملاقات عمومي ارباب رجوع با مدير عامل 
2)  کسب مقام اول در دومين نمايشگاه تحول و اصلاحات اداري از بين سي و دو دستگاه شرکت کننده در استان و دريافت تقدير نامه از رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان 
3)  کسب عنوان دستگاه نمونه در هفتمين جشنواره شهيد رجائي استان از بين 98 دستگاه اجرائي و دريافت لوح تقدير از استاندار 
4) آموزش بازرسين طرح تکريم و شرکت در دروه آموزشي پاسخگويي و رسيدگي به شکايات سازمان مديريت و برنامه ريزي استان 
5)  تجهيز واحدهاي بازرسي و رسيدگي به شکايات 
6)  نصب تابلوي راهنماي اتاقها دربهاي ورودي ساختمان
7) اطلاع رساني به مردم از طريق صدا و سيما و رسانه هاي جمعي 
8) نصب تابلوي عناوين اتاقها 
9)  تامين فضاي مورد نياز اداري، امکانات و تسهيلات مورد نياز براي آسايش ارباب رجوع 
10)  پياده سازي سيستم مديريت کيفيت ISO9001:2000 از سال 1381 تاکنون
11) نصب تابلوهاي صرفه جوئي در مصرف آب در سطح شهر 
12)  اعلام قطع آب از طريق صدا و سيما و رسانه هاي جمعي به مردم 
13)  پيش بيني ميزان هزينه هاي اجرايي طرح تکريم در بودجه شرکت بميزان صد ميليون ريال
14) فعال نمودن کميسيون تحول اداري 
15) استقرار سيستم پيشنهادات در شرکت
16) هماهنگ بودن مدارک پرونده ها با مستندات مربوطه
17) ارزيابي تامين کنندگان کالا و خدمات ارزيابي مجدد تامين کنندگان کالا و خدمات
18) استقرار سيستم 5S در واحدهاي امور مشترکين ستاد و امور بازرگاني
19) بهبود مستمر از طريق کايزن
20) تشويق کارکنان بر اساس کار آيي و خلاقيت انجام کار
21) نظر سنجي از مشترکين بر اساس روش اجرائي نحوه اثبات رضايت مشتري
22) برخورد مناسب توام با رعايت شئونات اسلامي و انساني با مراجعين 
23)  استقرار تلفن همگاني رايگان در محل ساختمان اداره آب و فاضلاب دامغان جهت تسهيل در امور ارباب رجوع و اقدام جهت نصب تلفن همگاني رايگان در ساير مناطق تحت پوشش
24) ايجاد رمپ مخصوص معلولين
25) تعبيه آب سردکن در سالنها
26) تبليغ مديريت مصرف در پيک نوروزي دانش آموزان
27) تهيه علائم و نصب آن بهنگام حوادث شبکه آب در معابر، تهيه نوار هشدار دهنده، چراغهاي گردان و ....
28) گرفتن کپي از مدارک متقاضي بصورت رايگان جهت درج در پرونده در صورتيکه متقاضي کپي مدارک را همراه نداشته باشد.
29) تعيين جانشين در صورت عدم حضور کارکنان 
30) اطلاع رساني از مجامع مانند تريبون نماز جمعه 
31)  در صورت مراجعه جانبازان به ادارات تحت پوشش کارهاي اداري آنها توسط يکنفر از پرسنل شرکت انجام مي گيرد.
32) مکانيزه نمودن فعاليتهاي مشترکين، دبيرخانه، مالي، GIS و ....
33) صدور کارت شناسايي براي مامورين قرائت کنتور 
34) کسب رتبه سوم در اجراي طرح تکريم در سالهای 1383 و 1384 در استان سمنان 
35) نصب صندوق پیشنهادات بمنظور اخذ مشاوره و راهنمایی از مردم
36) احصاء فرآیندهای مورد عمل مرتبط با ارباب رجوع
37) ایجاد گیشه خدماتی
38) اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم از طریق نصب در تابلوی راهنما
39) تهیه بروشور و توزیع بین ارباب رجوع و مخاطبین 
40)  تهیه کتاب راهنمای مراجعین
41) ایجاد سایت اینترنتی جهت اطلاع رسانی در خصوص خدمات قابل ارائه به آدرسwww.sww.ir    
42) بهبود و اصلاح روشهای ارائه خدمات به مردم
43) مکانیزه نمودن فعالیتهای مشترکین، دبیرخانه، مالی وGIS    
44) صدور قبوض بصورت مکانیزه 
45)  تدوین و عملیاتی نمودن منشور اخلاقی
46) اختصاص فضای مناسب اداری برای حضور ارباب رجوع و ایجاد امکانات و تمهیدات لازم برای آنان

5.3.6.0
V5.3.6.0