• EN
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 3
  • کد خبر : ۳۴۹۷
next    /  6 prev
درگردهمایی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات كل استان سمنان از جانبازان شركت آب وفاضلاب شهری استان سمنان تجلیل گردید
درگردهمایی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان از جانبازان شرکت آب وفاضلاب شهری استان سمنان تجلیل گردید
همزمان با خجسته سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (‌ع )‌و روز جانباز و ولادت حضرت امام زین العابدین (‌ع ) .....

همزمان با خجسته سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (‌ع )‌و روز جانباز و ولادت حضرت امام زین العابدین (‌ع )  در مراسمی ، با حضور دکتر گودرزی جانشین راهبری سازمان بسیج مستضعفین کشور ، سرهنگ پاسدار شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان ،  اسلامی راد مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری ، دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان از فرماندهان جانباز هشت سال دفاع مقدس  پایگاههای بسیج ادارات کل و همچنین کارکنان جانباز آبفای شهری که به میزبانی شرکت آبفای شهری استان سمنان برگزار گردید تجلیل شد.    

 به گزارش روابط عمومی آبفای استان  در این گردهمایی دکتر گودرزی اقدامات اخیر آمریکا برعلیه سپاه پاسداران را یک اقدام خصمانه دانست که دارای چند بعد بوده که اول نشان می دهد که اوج خصومت آنان نسبت به ملت ایران و جمهوری اسلامی  تا چه حدی  بوده و  به آنهائیکه  مرتب دم از مذاکره با آمریکا و تعامل می زدند یاد آور شدند که  این همان آمریکا یی است که از برجام خارج شد و تحریم هارا افزایش داد و اینگونه علیه یک ارتش مردمی  و یک مجموعه مردمی  قرار گرفت و آن را  تروریست لقب داد. 

نکته دوم  که باید اشاره کرد آنها برای  مقابله با جمهوری اسلامی  می گویند همه گزینه ها  را روی میز داریم آنها قبلا سپاه را تحریم کرده بودند شرکت های مختلفی که با سپاه کار می کردند  از سالهای گذشته مورد تحریم قرار گرفته بودند این مورد چیزی تازه ایی نیست و از نظر حقوقی و اقتصادی اثر زیادی ندارد و مشخص است که دشمنان دارند دست و پاهای آخر را می زنند

نکته سوم اوج حماقت دشمنان را نشان می دهد که در شرایطی که سپاه پاسداران خدمت گذار مردم بوده  و همه سپاهیان دراین ایام تعطیلات نوروز با این اتفاقی که در کشورحادث شده و سیل اتفاق افتاده است  سپاه با افتخار و با  تمام تلاش و کوشش نوکری و خادمی مردم را انجام می دهد و  در دل مردم جای دارد

وی نقش  مبارزه با تروریست و داعش را  در خارج از کشور مهم دانست و بیان داشت  :  بخشی از سپاه که خارج از مرزها جنگیدند تا داعش و  عقبه  آنان را باهمت و تلاش سپاهیان اسلام در منطقه زمینگیر نمودند تا امنیت کشور در مرزها تامین شود مشخص است این مجموعه مورد هجمه دشمنان قرار گیرد. سپاه محبوب دل مردم هست سپاه یک مجموعه مردمی است و جدای از مردم نیست .

در ادامه دکتر طاهری ضمن خیر مقدم  و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت :  از 240 نفر همکار در شرکت آب وفاضلاب شهری استان سمنان که خدمت سقایی را به مردم عزیز استان مان ارائه می دهند تعداد 11 خانواده معظم شهید  7نفر عزیز جانباز  39 نفر پیشکسوت ایثارگر و 37 نفر رزمنده بوده که در مجموع 94 نفر از همکاران ایثارگران هستند یعنی 35 درصد ایثارگرو بیش از 95 درصد همکاران بسیجی هستند .

طاهری افزود :‌ امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید اعلام نمودند  .  انشاء ا... ما در استان بتوانیم در موضوع تامین آب و دربخش تولید آب قدمی برداریم و کمک کنیم به رونق تولید و نکته آخر حضرت امام ( رضوان ا... )   می فرمایند : اگر سپاه نبود کشور هم نبود آمریکا و دشمنان نادان ایشان چهل ساله که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و بلکه در دنیا باز شده است و این حرکات آمریکا علیه سپاه به جایی نخواهد رسید.

مقام معظم رهبری می فرمایند :  سپاه برخواسته از متن جامعه و امید مستضعفین جهان است و نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا در قلب ملتهای مسلمان جای داشته و کلیه حرکت های آن در جهت منافع اسلام و ایران عزیز و همواره مورد تایید ملت عزیز ایران بوده  ، و در جایی دیگر فرمودند : این حرکات دشمنان در عظم و اراده پولادین این مردان جانفشان خللی ایجاد نخواهد کرد  .

 در ادامه وی بیان داشت :  مدیریت و بسیجیان وکارکنان شرکت آب وفاضلاب شهری استان سمنان هم در طول دوران انقلاب اسلامی همواره افتخار بسیجی بودن را داشته و دارند و ضمن تبریک مجدد این ایام و تبریک روز پاسدار با محکوم نمودن این اقدام ننگین ترامپ که برخلاف کلیه موازین و مقررات بین المللی می باشد حمایت قاطع و جدی خودمان را از این سازمان مردمی اعلام و مثل همیشه آماده جانفشانی در راه اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم داشت .

در پایان این مراسم از 7 نفر از جانبازان شرکت تجلیل بعمل آمد .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0